Wild Africa -III-












3 comments:

francisc vaida said...



retraiesc..? recitesc ..? cartea copilariei mele .. "eletem Afrika " scrisa de kittenberger kalman ..
te invidiez ..

ps citeodata

eugen said...

Da, si eu am plecat cu cartile copilariei in minte si am fost oarecum dezamagit.Din pacate wild nu e chiar wild... totul se "intampla" in rezervatii. Din fericire exista aceste rezervatii si aceste animale au o sansa de supravietuire. Asa numita "civilizatie" s-a extins incredibil de mult. Dupa ce am vazut o gramada de locuri din lumea asta am ajuns la concluzia ca loc mai salbatic ca Delta Dunarii nu mai exista. Doamne, ce ar trebui sa tinem de ea, sa o pastram asa cum e ...

francisc vaida said...


as folosi ceea ce ai spus ...de la un "globe-trotter " este mai mult decit credibil si are puterea unui indemn .